تأکید سیدحسن نصرالله بر بصیرت روحانیون و همراهی با مردم  
کد خبر: 3865147
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

تأکید سیدحسن نصرالله بر بصیرت روحانیون و همراهی با مردم  

گروه بین‌الملل ـ دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم عمامه‌گذاری شماری از طلاب حوزه علمیه «امام منتظر(عج)» شهر «بعلبک» این کشور، بر آراسته‌ شدن روحانیون به بصیریت و تقوا و همراهی آن‌ها با طبقات مختلف اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «العهد»،  مراسم عمامه‌گذاری 8 نفر از طلاب علوم دینی حوزه علمیه امام منتظر(عج) شهر بعلبک که در سطوح عالیه حوزوی فارغ‌التحصیل شده‌اند، با حضور دبیرکل حزب‌الله لبنان برگزار شد.
 
در این مراسم که اخیرا در بعلبک برگزار شد، «سیدحسن نصرالله» در سخنانی به اوضاع داخلی لبنان و اعتراضات این کشور که بیش از ۵۰ روز از آن می گذرد، اشاره و تأکید کرد: در حال گذر از وضعیت دشوار اقتصادی هستیم اما این مرحله به صبر، بلندنظری و تحمل نیاز دارد.
 
وی افزود: ما هرگاه در شرایط دشوار قرار گرفتیم، به امداد و یاری خداوند اعتماد کردیم و همواره به خدا تکیه کرده‌ایم. لذا توکل بر خداوند متعال در هر شرایطی بر همگان لازم است.
 
سیدحسن نصرالله همچنین در توصیه به طلاب علوم دینی تأکید کرد: امروز نیازمند بصیرت و بینش روحانیون به ویژه طلاب علوم دینی همراه با آراسته‌ شدن به تقوا هستیم و هدف ما به عنوان روحانی و طلبه آن است که با همه طبقات جامعه همراه باشیم و یک گروه را بر دیگر افراد جامعه برتری ندهیم.
 
وی همچنین خاطره‌ای را از زمان طلبگی خود در نجف اشرف، زمانی که 18 سال داشت و در شرایط دشوار و خطرناکی در زمان حکومت بعث عراق زندگی می‌کرد، برای طلاب بعلبک بیان کرد.
 
مراسم عمامه‌گذاری طلاب لبنانی با حضور سیدحسن نصرالله 
 
مراسم عمامه‌گذاری طلاب لبنانی با حضور سیدحسن نصرالله 
 
مراسم عمامه‌گذاری طلاب لبنانی با حضور سیدحسن نصرالله 
انتهای پیام
captcha